Politik for refundering og returnerede varer

Hvis du ikke er tilfreds med det produkt, du har købt hos os, kan du returnere det inden for 14 (fjorten) kalenderdage.

Varer skal returneres ubrugte og i god stand, sammen med en kopi af følgesedlen, til vores returcenter.

En refundering af varens pris og eventuelle gældende afgifter vil blive udbetalt på samme måde, som blev benyttet ved det oprindelige køb af varen. Bemærk, at dette også gælder for varer, der er givet som gaver. Hvis du returnerer en gave, modtager personen, der købte varen, en refundering på samme måde, som blev benyttet til at foretage købet.

Forsendelsesomkostninger refunderes ikke, medmindre varen returneres, fordi den er beskadiget eller defekt. Hvis du returnerer varen, fordi den er beskadiget eller defekt, henviser vi til afsnittet Beskadiget eller defekt produkt nedenfor.

Der gives ikke refunderinger, hvis produktet er software, som vi har leveret ubrugt og i forsegling, og du har brudt forseglingen, eller som du har downloadet på Rent Øresunds website.

RETURVEJLEDNING

Følg nedenstående vejledning, når du pakker og sender dit produkt retur. Det er vigtigt at bemærke, at nedenstående vejledning skal følges, for at vi kan behandle din returnering korrekt.

  1. Send varen i originalemballagen.
  2. Pak varen omhyggeligt, så den ikke bliver beskadiget under forsendelsen. Vi foreslår, at der benyttes en æske og bobleplast.
  3. Vedlæg en kopi af følgesedlen. Vi kan ikke behandle returneringer, som vi modtager uden følgesedlen vedlagt.
  4. Kontakt kontor@rentoresund.dk, så sender vi dig en returlabel du kan anvende.

BESKADIGEDE ELLER DEFEKTE PRODUKTER

Vil du returnere en beskadiget eller defekt vare inden for 14 (fjorten) dage efter købet, bedes du kontakte Rent Øresund via e-mail KONTOR@RENTORESUND.DK med referencen “RETURVARE”. Vi har medarbejdere klar til at hjælpe dig med returneringen fra mandag til søndag kl. 9.00 til 18.00 (inklusiv helligdage).

Vores kundeserviceteam vil vejlede dig i forbindelse med returneringen. Når vi modtager varen, refunderer vi dig varens pris samt eventuelle gældende afgifter. Refunderinger bliver udbetalt på samme måde, som blev benyttet ved køb af varen.

Produkter, der viser sig at være defekte efter 14 (fjorten) dage fra købsdatoen, er dækket af Rent Øresunds garantipolitik og vil blive repareret eller udskiftet af Rent Øreusund.

Kontakt:

Rent Øresund
Skydebanegade 15, 2 tv.
1709 København V
CVR: 41502665
e-mail: kontor@rentoresund.dk